נפגשים הכרויות בחינם
 • חדש ! לוח מודעות לשותפים לטיולים בארץ ובחו"ל לפרטים לחצו כאן • תוקנה הבעיה עם המיילים לתמיכה - גלישה מהנה!
בוקר טוב !
29 מרץ | 11:56
אורח [ התחבר/י ]
123 מחוברים
1 בחדר השיחה 
84 גברים, 39 נשים
לכתיבת סיפור חדש
ראשי
שתף ב- FB
+1 Google
קוביית מידע
זכויות יוצרים
  • כל תוכן שיועלה על ידי הגולשים לאתר ההכרויות נפגשים הינו באחריות הגולש שהעלה אותו. למען הסר ספק, יש לכבד את כל הדינים החלים על זכויות יוצרים, לרבות ובפרט (אך לא רק) חוק זכויות היוצרים 1911 ולא לעשות שימוש בחומרים של יוצרים אחרים מבלי הסכמתם המפורשת.
  • מצאתם סיפור שאיננו מקורי, הוא מועתק, משוכפל ו/או שחלים עליו זכויות יוצרים ? אנא צרו איתנו קשר ונטפל בכך באופן מיידי !
סיפור אהבה קצר מס'2

שדה התעופה היה מפוצץ אנשים. ואני כמו כל עם ישראל נוסעת בתקופת החגים לנופש אצל חברה בלונדון, מצאתי לי זמן, עומס בלתי נסבל אני עם 2 מזוודות ענקיות ותיק צד גדול, מה חשבתי לעצמי לא ברור לי.הטיסה שלי בעוד שעה ולא יהיה לי מספיק זמן לדיוטיפרי אין מצב לוותר על בזבוזים.טראח השטתחתי על הרצפה והמזוודות מסביבי נשארתי על הרצפה בהלם מהמצב הנחות אליו נקלעתי לפתע ללא התראה מוקדמת."את בסדר?" אני מוצאת בחור גבוה ומוצק גוהר מעליי ועיניו מתנצלות מולי. הרמתי את עצמי ללא עזרתו המושטת אלי " כן" עניתי . תסתכל לאן אתה הולך בפעם הבאה אמרתי לו בקול כעוס . מתנצל אמר לי  מפייס שעיצבן אותי עוד יותר " עזוב תמזוודות שלי אני אסתדר לבד" אמרתי לו והוא מיד עזב ושוב התנצל והלך.אספתי את כל הדברים והמשכתי להתקדם מסרתי המזוודות ורצתי לכיוון החנויות כבר לא נשאר מספיק זמןןןן. הספקתי לקנות ממש מעט בשמסיגריות ושמעתי את הקריאה האחרונה לעלות למטוס. רצתי עם השקיות ולא יאומן אבל הפעם זה חזיתית , נעתקה נשמתי בקירבי."מה יהיה היום"חשבתי לעצמי בעוד המתנגש אוחז בכתפיי ומייצב אותנו אחרי ההתנגשות החזיתית.לא יאומן אני שוב מסתכלת על הבחור הגבוה והמוצק מקודם. לא יכול להיות ...  כנראה אמרתי בקול רם כי הוא ענה" נכון לא יכול להיות" מה ההסתברות שנתנגש פעמיים בשדה תעופה הומה אדם האחד בשני?"הסתכלנו אחד על השני והתפרצנו בצחוק היסטרי.טוב חייבת לתפוש טיסה אמרתי ועפתי לי לדרכי...מסתבר שעם כל הבלבול שלי וון ההפוך בכלל ושוב רצתי לשער הכניסה המתאים וממש לפני סגירה נכנסתי לשרוול שיוביל אותי למטוס. אוף סוף סוף.דיילת נחמדה קיבלה את פניי במטוס ולקחה את הכרטיס להושיב אותי במקום המתאים, וידאתי איתה שזה לא ליד החלון אני שונאת לדעת שאני באוויר לא אוהבת לטוס."את לא ליד החלון" אמרה הדיילת. הגענו למושב המיוחל העליתי את השקיות במדף העליון והתיישבתי לי באמצע . היבטתי לימיני וליד החלון יושב לו עם חיוך נסוך על פניו המרוצות הבחור הגבוה והמוצק , המתנגש הסדרתי שלי. לא יאומן."את חייבת להסכים איתי שזה גורל" אמר לי  "ותסגרי את הפה שלא יכנס לך זבוב בטעות, היום זה יום מוזר". והתפרץ בצחוק מתגלגל. בלי בושה. " לא גורל ולא כלום סתם חוסר מזל " . "נעים מאד אני אלעד" אמר לי "ואת?" סיוון אמרתי בצנוניות ראויה. " סיוון את בחופשה או ...? שאל בלי שום התחשבות בקרירותי ועצבנותי הבולטת לעין. לא עניתי לו...המטוס התחיל לצבור תאוצה ומצאתי את עצמי מכווצת ומתפללת לבורא עולם היקר שרק יעבור בשלום. "אייייי" שמעתי לצידי מבלי משים אחזתי בידו כשהתחלנו להמריא וכנראה לחצתי חזק מידי. הפעם אני התנצלתי והרגשתי לא בנוח. הוא חייך אלי חיוך ממיס כזה ומתוק.איך לא ראיתי שיש לו חיוך כזה מדבק?איזה פנים מעניינות יש לו גבריות ונוסכות בטחון . " אני נוסע לדירה של אחותי בלונדון" סיפר אלעד. ואני נוסעת לחברה שלי גם בלונדון. אמרתי לו להפתעתי זה יצא בחביבות הטבעית שלי. הוא לא הפסיק להסתכל עליי הרמתי את עיניי ושאלתי במבטי הוא חייך והמשיך להביט בי מותר לי להסתכל עליך אמר לי את מאוד יפה וסקסית ממש מהממת.חבל שכל פעם שנפגשנו לאחרונה זה היה כואב ולא נעים אבל מכאן אפשר רק לעלות לטוב יותר..וצחק בקול.הסתכלתי עליו חזרה וצחקתי גם אני והרגשתי  איך אני  נרגעת חוזרת לעצמי. "גם אתה בחור נאה " אמרתי בבישנות לא טבעית. יש לך חבר אני מקווה שלא. אמר אלעד."לא כרגע לא".  יופי גם אני לבד וקצת נמאס לי מזה אמר. "רוצה להיות חברה שלי?" בושה זה לא חלק ממנו אמרתי לעצמי. "לא תודה" "אתה מפחיד מידי".
הוא פרץ בצחוק משועשע, "חבל , ממש מתאים לי זוגיות רצינית נעימה ומשעשעת ונראה לי שנסתדר מצויין ביחד"."תראה חברה שלי דיילת והיא בנסיעה אני הולכת לדירה שלה ובעוד יומיים היא חוזרת ונהיה ביחד , לא התראינו מאז סיום הלימודים והתגעגענו מאד אחת לשניה, אז לא רוצה להתחיל משהו סתם ואחר כך לעצור תזמן לא מתאים לי". הקשיתי עליו. " אממממ ...  מעניין אני הולך לאחותי והיא גם דיילת שחוזרת מוחרתיים מתיאלנד."הייתי בהלם לרגע. גם ליאת חברתי חוזרת בטיסה מתיאלנד...לא זה לא ייתכן."מאיפה הדיילת שלך חוזרת סיוון?""תיאלנד" אמרתי עדיין לא מוכנה להאמין לצירוף מקרים ההזוי הזה." אל תגידי לי ... קוראים לה ליאת?"הסתכלתי עליו ולא עניתי לו. לא הייתי מסוגלת לדבר בכלל. " כן הבנתי ...אז אחותי היא חברה שלך מהאוניברסיטה." " היא לא אמרה לי שאחיה צריך להגיע אליה גם  בזמן שאני שם"אמרתי בהתגוננות כאילו שאני אשמה במשהו. " האמת שהקדמתי קצת כי היא ביקשה ששה קניות ואשקה את העציצים ואנוח קצת לפני שהיא מגיעה"."מוזר גם לי היא אמרה להשקות את העציצים ולחכות עד שתגיע.""נראה לי שיש לנו שדכנית חדשה במשפחה" אמר אלעד " וממש הצליח לה קלעה בול אחותי" אמר אלעד ברכות והביט  בי , ממתין לתגובתי. " כן קלעה בול החברה שלי".

נכתב על ידי ליאורה, אישה בת 62 מירושלים, בתאריך 21/11/2007
(סיפור זה נצפה 1,346 פעמים)
לסיפור זה נכתבו 2 תגובות     [ להוספת תגובה ]
21/11/2007
21/11/2007
סיפורים נוספים של ליאורה