נפגשים הכרויות בחינם
 • חדש ! לוח מודעות לשותפים לטיולים בארץ ובחו"ל לפרטים לחצו כאן • תוקנה הבעיה עם המיילים לתמיכה - גלישה מהנה!
חלומות פז !
29 מרץ | 03:43
אורח [ התחבר/י ]
41 מחוברים
0 בחדר השיחה 
29 גברים, 12 נשים
לכתיבת סיפור חדש
ראשי
שתף ב- FB
+1 Google
קוביית מידע
זכויות יוצרים
  • כל תוכן שיועלה על ידי הגולשים לאתר ההכרויות נפגשים הינו באחריות הגולש שהעלה אותו. למען הסר ספק, יש לכבד את כל הדינים החלים על זכויות יוצרים, לרבות ובפרט (אך לא רק) חוק זכויות היוצרים 1911 ולא לעשות שימוש בחומרים של יוצרים אחרים מבלי הסכמתם המפורשת.
  • מצאתם סיפור שאיננו מקורי, הוא מועתק, משוכפל ו/או שחלים עליו זכויות יוצרים ? אנא צרו איתנו קשר ונטפל בכך באופן מיידי !
אהבה עד מוות
 
לוחצת על כפתור ההדלקה של הלפטופ המונח על השולחן, בעוד שיטוט לילי נוסף בתוכנת המסרים. חלון צ'ט נפתח על הצג, צלצול נודניק שמתרה בה לענות או לסגור. תוהה לעצמה מיהו הגבר הוירטואלי שמעבר למסך, מדוע בחר דווקא בה ומה כוונותיו. עם נקישות המקלדת הראשונות מיד מבחינה מיכל כי מדובר בבחור אינטליגנט וחד, ממוקד מטרה לכבוש אותה, שהצליח לסחוף אותה אל תוך היער שם דרה לה עליסה בארץ הפלאות. מרבד של דשא עם פרחים בגוון צבעים נחשף בפניה, חיות בשלל מינים רצות לכל עבר, אנושות שלמה המורכבת מדוכסים עם פאות וכובעים, ריח מקטרות מהול בפרפיום, עלמות חן לבושות בטוב טעם שמלות מלמלה ועל צווארן צעיפים ססגוניים, מסיבת קוקטייל לילית, כל מה שחלמה עליו במשך הרבה שנים.
לפתע נשמע מעבר לקו "אז איך אפשר להתקדם? האינטואיציה שלי אומרת שכדאי להיפגש. בואי נעבור לשיחה טלפונית". חשש, תהיות, שאלות, אולי השיחה היא זו שתגדע את המסע הקסום. כמו סרט נע צפות ועולות על פני המים המחשבות; אולי קולו לא יערב לאוזנה או אולי שפתו תשמע כל כך שונה ומרחיקה. בהיסוס היא מקישה את מספר הנייד שלה. הצלצול לא בושש מלהגיע, הקול קול ערב הוא, שפה נקיה ורמה כשפתו של הדוכס מקס שזכתה להכיר במסיבת הקוקטייל. הגבר שבה את לבה והפגישה נקבעה ליום המחרת. לפנות ערביים שלמחרת נשמע הצלצול המיוחל. שלום זה שוב אני, התגעגעת? מנורה אדומה שהיתה נטועה על מרבד הדשא נדלקה לפתע, מיכל לא הצליחה להבין  כיצד הדוכס רם המעלה שואל אותה שאלה כה לא עניינית? געגועים? כבר?  בלשונו המפולפלת הוא מסיט את השיחה שוב אל עבר המראה הנשקף מבעד החלון, אותם מרחבים עמוסים לעייפה בשלל תוצרת הבורא. לאחר שיחה של כשעה ותוך שמיכל מנסה לדלות פרטים נוספים על עברו של מקס ולעמוד על קנקנו, השיחה זורמת וקולחת אלא שהיא מבינה שמילות הקסם יתכן ומחפות על חלקי הפאזל הנעלם שהדוכס ממאן לחשוף.
יצר הסקרנות ארוג כולו בחשש, דוחף את מיכל בכל זאת להסכים לפגישה. השעה 22:00. גופה מריח כריח סבון נקי, לבושה במיטב האופנה, חולצה לבנה מחויטת ומכנסי ג'ינס, היא עולה לרכבה ונוסעת למקום המפגש.  הדרך נראית כנצח. מפגש שני זרים, מבט חד וממוקד האחד בעיני האחר, מן תחושה של דה זה וו בלתי מובן, כאילו מכירים הם מימים ימימה.
 
הם פוסעים לעבר בית קפה הממוקם על גבעה רמה ומתחתיה רחש גלים. טיפוס של עשרות מדרגות הגורם לשניהם להתנשם כאילו טיפסו על פסגת האוורסט, נשימה כבדה מהולה בריח הים ואדוות הגלים, מגע של רוח חמה ונעימה, יום קייצי. הדוכס מפגין את נימוסיו ומאפשר למיכל להתחיל בשירת חייה. מיכל מגוללת סיפור של נערה רגילה שגדלה בבית טוב וספגה חינוך הולם וערכים. גירושים שנשכחו בשל חלוף השנים, פצעים שהגלידו והשאירו תובנות לחיים. לפתע הוא אוחז בשתי ידיה בעדינות, מן תחושה של בלבול, ופוצח בסיפור חייו. מסע גירושין שדימה לגיהנום עלי אדמות, מוסד נישואים שהביא לעולם 3 ילדים מקסימים ונכדה, סבא במשרה מלאה שכרגע עובד בעבודה מזדמנת אך עם עתיד ורוד ונטוע תקווה. אדם פשוט עם ערכים ויושרה, הגינות וכבוד, ערכים שמיכל מכירה מחלומותיה שכמעט נמוגו מעולם הגברים הוירטואלי. סיפור חיים שהתמזג לסגסוגת יציבה של מראה חיצוני מהודר ונאה המשולב עם אישיות ערכית גבוהה, מיכל מרגישה שהחשש מתפוגג אט אט. רגע לפני שהעולם מתעורר ליום חדש מסתיימת הפגישה בנשיקה על הלחי עם הבטחה ליצירת קשר טלפוני נוסף למחרת.
7:30 בבוקר רעש של מסרון בטלפון הסלולארי מעיר את מיכל. "בוקר טוב יפה, מה שלומך?". מיכל אינה מתמהמהת ושולחת מסרון "תודה". מיד נשמע צלצול הטלפון. "אני רואה שהתעוררת?" אכן, אני בדרכי לעבודה ואצור קשר בהמשך.
זמן הפסקת הצהריים ומיכל מחליטה ליצור קשר טלפוני עם מקס. השיחה זורמת וצחוקה מתגלגל בקול רם, חשה כאילו המרחב שייך רק לה ולא מעניין מי שומע ומה. ניתוק השיחה כמובן שלא ארע לפני שמקס מצליח לחטוף ממנה הבטחה נוספת לפגישה עוד באותו הערב.
יום ועוד יום, פגישה ועוד פגישה, רגש מתפתח ומיכל בעננים. לאחר כחודשיים מבינה מיכל שמקס מאוהב עד מעל העננים. כיצד הטיב עמי בורא עולם בעלם חמודות שכזה נטול פוזות ומלא חיים? חשבה לעצמה מיכל. איפה הקצ'? מה לא בסדר? התשובה לא אחרה להגיע.
אותו פאזל נעלם שהיה חסר למיכל במשוואה לבש פתאום דמות של צל שהיתה נוכחת בכל מפגש בינו לבינה. מן אדם נוסף שהיווה מעין שלישיה. פתאום צצו ועלו משפטים תלושים מהמציאות אודות אהבה חזקה בלתי מוסברת, מעבר לאהבת אב לבנו, שעבורה מוכן מקס לתת את החיים. נדמה הצל לרגע קיים ולרגע נעלם; משהו תמוה ולא מוכר, כאילו מנהל הוא מו"מ נסתר עם עצמו. מפגש פנים אל פנים מצייר את מקס כשקוע במחשבות שאין לו עניין שהן תהיינה שם אך הן גורמות לו להשמע בלתי ברור ומובן מנותק מהחיים. מיכל לא הצליחה להכריע האם מילותיו מפרגנות או שמא מאיימות, האם הוא תלוש מהמציאות או שמא קשה לה לקבל את מתנת האל, עם זאת היה ברור לה כי עליה לשמור על לבה. בשל הספק המשיכה מיכל לבלות בחברת מקס והקשר נרקם לקשר זוגי לכל דבר ועניין. מחשבות עלו וצצו אצל מיכל לכל אורך הקשר, אולי בכל המשוואה היא פשוט לא שמה את הפרמטרים נכונה. אולי בכל זאת עדיין חולמת היא והוזה ואולי בכל זאת היא בודה הכל בדמיונה.
צלצול ועוד צלצול, הטלפון לא פסק מלזמזם. יומה וחייה של מיכל הפכו לרינגטון טורדני שמתנגן ללא הפסק. נסיעה של 6 שעות לנופש באילת עם חברות מהעבודה, כשברקע מתנגן רינגטון שלא מאפשר לה להוציא ולו שיחת טלפון אחד. מיכל חשה כי המניע של מקס לקשר הופך להיות כאב ופגיעה ממילותיה. מן אובססיה המביאה את מקס לביצוע מעשים שלא הכירה מיכל בעולמה, הטרדות של חברים, בקשה לאירוסין ומן חוסר אמונה באהבתה של מיכל. מיכל מבינה שהיא חייבת לגדוע את הקשר בעיבו, אישיות מתוסבכת עם עצמה שיקשה לה להכיל.
המשך יבוא...
 
 
 
 
 
 
 
נכתב על ידי בלי-ניק, אישה בת 55 מחדרה, בתאריך 19/09/2016
(סיפור זה נצפה 3,395 פעמים)
לסיפור זה לא נכתבו תגובות     [ להוספת תגובה ]