נפגשים הכרויות בחינם
 • חדש ! לוח מודעות לשותפים לטיולים בארץ ובחו"ל לפרטים לחצו כאן • תוקנה הבעיה עם המיילים לתמיכה - גלישה מהנה!
פסח שמח !
24 אפר | 10:35
אורח [ התחבר/י ]
160 מחוברים
1 בחדר השיחה 
118 גברים, 42 נשים

צביקה_טל

גבר, בן 67, גרוש
חולון, ישראל (112752)

עזרהעזרה
התמונות שלי
לגולש זה יש 3 תמונות באתר, אולם הוא איננו מאפשר לגולשים שאינם מחוברים לאתר לצפות בהן. כדי לראות את התמונות יש להתחבר לאתר
מערכת יחסים בעיני היא
חברות וכנות, לחלוק ולדבר, משפחתיות ובילויים משותפים עם בת זוג שמעריכה את עצמה ומעוניינת במפגש ממקום של עצמאות. חיים של סקרנות, הפרייה הדדית. חיים של ביחד ולחוד וזוגיות שתהיה גדולה מסכום המרכיבים שבה.
ממש בקצרה
שמי צביקה_טל בן 67 אני גרוש ומתגורר ב- חולון. אני מחפש קשר למטרת חברות, מע' יחסים. יש לי 2 ילדים, ההשכלה שלי היא הנדסאי, תחום העיסוק שלי הוא היי-טק ומצבי הכלכלי ממוצע. המוצא שלי נולדתי בארץ, השקפותי הפוליטיות נוטות לימין מתון. אני יהודי חילוני. אני דובר עברית, המזל שלי הוא דגים. חיית המחמד שלי היא : אין לי. אני לא מעשן ואני שותה אלכוהול לפעמים.
התחברתי לאתר לאחרונה לפני יותר מחדשיים. עדכנתי את הפרופיל לפני יותר מחדשיים.
מראה חיצוני
אני נראה ממוצע ומבנה הגוף שלי ממוצע. שיערי מקריח בצבע אפור ועיני חומות. הגובה שלי: 178 ס"מ.
אני מחפש
נשים בגילאים : 53 עד: 61
בטווח : 20 ק"מ מחולון, ישראל
מצב משפחתי : גרושה, אלמנה
קשר מסוג : בילוי, חברות, מע' יחסים
בגובה : 158 עד 170 ס"מ
מבנה גוף : אתלטי, חטוב, ממוצע, סקסי, רזה
השכלה : הנדסאי, על תיכונית, תואר ראשון, תואר שני
הרגלי עישון : בכלל לא
זיקה לדת : חילוני, מסורתי, אתאיסט
אני מספר על עצמי ש...
רחב אופקים ומחפש זוגיות קרובה, מחבק אבל לא חונק. איש של מילים וכייף של לשון. חולם עם רגליים נטועות בקרקע. מי שמכיר אותי בהחלט לא יאמר עלי שאני חובב מוזאונים, קונצרטים, הפגנות או נשקן גרוע. תמיד אמרו עלי שאני מתגמש עם הזולת ובאמת אני אפילו מוכן לפגוש מישהי שיפה ממני, צעירה ממני ומרוויחה יותר :-)
בילויים ותחביבים
אני אוהב לבלות ב : בתי קפה, ערב בבית
התחביבים שלי הם : הליכה ברגל, טיולים, מוסיקה, ספורט, קריאת ספרים
מוסיקה ואוכל
מוזיקה מועדפת : ישראלית
מאכלים אהובים : איטלקי, יווני, ספרדי
רוצה לפגוש
מה בסה"כ אני מבקש? אישה פשוטה, יפה, חכמה, עשירה, משכילה, מבינה, מפרגנת ורגישה. שתחכה לי, שתעריץ את הכשרונות שלי ותסלח לחסרונות שלי. שתצחק מהבדיחות שלי גם בפעם החמישית ושתתגעגע אלי גם כשהיא איתי. שתעטוף אותי בחום אבל שלא תחנוק, שיהיה לה טעם יקר אבל שלא תהיה בזבזנית, שתהנה כמוני מאוכל אבל לא רעבתנית, שתהיה חמה אבל לא תובענית, שתיזום אבל באופן כנוע, שתהיה אסרטיבית אבל לא על חשבוני, שתתלבש סקסי אבל באופן צנוע, שתגניב את החברים שלי אבל מרחוק. שתרוויח הרבה אבל שאני ארוויח יותר, שתדע לדאוג לעצמה אבל קודם לי. שתדע לגלגל סושי אבל גם לבשל חריימה, שתדע באיזה טמפרטורה להגיש את היין האדום אבל שיהיה לה מיץ פטל בארון. שיהיו לה חיים משלה אבל שתקרא לי "חיים שלי" למרות שבכלל קוראים לי צביקה