נפגשים הכרויות בחינם
 • חדש ! לוח מודעות לשותפים לטיולים בארץ ובחו"ל לפרטים לחצו כאן • תוקנה הבעיה עם המיילים לתמיכה - גלישה מהנה!
לילה טוב !
19 אפר | 00:18
אורח [ התחבר/י ]
129 מחוברים
0 בחדר השיחה 
95 גברים, 34 נשים

אמיר

גבר, בן 50, רווק
תל מונד, ישראל (154533)

עזרהעזרה
התמונות שלי
לגולש זה יש תמונה אחת באתר, אולם הוא איננו מאפשר לגולשים שאינם מחוברים לאתר לצפות בהן. כדי לראות את התמונות יש להתחבר לאתר
מערכת יחסים בעיני היא
מערכת של הבנה, של אמון, של נתינה, מערכת בה כל אחד הוא ישות משל עצמו וביחד אנחנו דבר אחד. אל תגיעי ממקום של שיפוט ובדיקה אלא נסי לקבל אותי כמו שאני.
ממש בקצרה
שמי אמיר בן 50 אני רווק ומתגורר ב- תל מונד. אני מחפש קשר למטרת חברות, נישואין, מע' יחסים, הורות משותפת. ההשכלה שלי היא על תיכונית, תחום העיסוק שלי הוא אחר ומצבי הכלכלי מבוסס. המוצא שלי נולדתי בארץ, השקפותי הפוליטיות נוטות לימין מתון. אני יהודי חילוני. אני דובר אנגלית, מרוקאית, עברית, ערבית, המזל שלי הוא בתולה. חיית המחמד שלי היא : כלב. אני מעשן אך רוצה להפסיק ואני שותה אלכוהול בארועים.
התחברתי לאתר לאחרונה לפני יותר מחדשיים. עדכנתי את הפרופיל לפני יותר מחדשיים.
מראה חיצוני
אני נראה ממוצע ומבנה הגוף שלי מלא. שיערי חלק בצבע שחור ועיני חומות. הגובה שלי: 175 ס"מ.
אני מחפש
נשים בגילאים : 18 עד: 45
בטווח : 30 ק"מ מתל מונד, ישראל
אני מספר על עצמי ש...
ממש "ערוץ הקניות" לפי מה שרשום כולם פה מושלמים. אז אני לא מושלם. מצחיק,כייפי,אנרגטי ומהמם, אני הנחל השקט והנהר הגועש, הבריזה הקלילה וסופת ההוריקן (לא זאת שהרסה את ארה"ב) אני האש והמים.האדמה והשמיים(יואו.חרוז) אז אם בא לך להכיר תופעת טבע.לחצי על הכפתור!
בילויים ותחביבים
אני אוהב לבלות ב : בתי קפה, מסעדות, סטנד אפ, ערב בבית, פאבים, קולנוע
התחביבים שלי הם : בישול, בעלי חיים, מחשבים, צילום, קניות
מוסיקה ואוכל
מוזיקה מועדפת : ישראלית, ניו אייג, רוק, שירים ישנים
מאכלים אהובים : איטלקי, ברביקיו, מקסיקני, תאילנדי
רוצה לפגוש
שתהיה קלילה ,כיפית ,שלא תגיע עם מלא תיקים מהעבר ,של זה עשה לי ככה וקרה לי ככה ,וזה ישפיע כל הזמן על הזוגיות ,כמובן שתהיה לה שמחת חיים וככה רק נרומם ביחד את הזוגיות ,שתדבר לענין ,ויהיו לנו תחומי ענין משותפים, או חדשים בכייף,שתהיה חברותית במידת מה ,שתעניק אהבה וחום ושתדע גם לקבל חזרה ,שתבין אותי ותכבד ,ותהיה מוכנה לזוגיות ומשפחה ,ואהבה גדולה ומיניות חזקה ,והכי חשובבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב- בבבב שלא תהיה קנאית ,ומכשפה,ובתקווה שלא תשמע המון מזרחית ,ולא תנסה לשלוט בי ,כי אני טיפוס של שיויון ואהבה וכנות .
מעדיף מישהי בערך בגילי או פחות ,ומישהי שטיילה בחיים ונהנתה והגיעה לשלב שהיא מעוניינית בקשר רציני ולא נסיונות על חשבוני , יש לי לרשום עוד הרבה אבל אסתפק בזה בינתיים .