נפגשים הכרויות בחינם
 • חדש ! לוח מודעות לשותפים לטיולים בארץ ובחו"ל לפרטים לחצו כאן • תוקנה הבעיה עם המיילים לתמיכה - גלישה מהנה!
צהריים טובים !
28 מרץ | 17:01
אורח [ התחבר/י ]
131 מחוברים
0 בחדר השיחה 
83 גברים, 48 נשים

benshabbat

פרופיל מאומת

גבר, בן 50, רווק
חיפה, ישראל (172097)

עזרהעזרה
התמונות שלי
תמונה ראשית
1
1 גולשים
מערכת יחסים בעיני היא
כתוב בפרשת בראשית:"לא טוב היות האדם לבדו ואעשה לו עזר כנגדו ויהיו לבשר אחד",על-פי הזוהר הקדוש מביאים המפרשים את הסוגיה המתייחסת גם לגבר וגם לאישה שאדם ללא זיווג הוא נקרא לפי שפת הזוהר הקדוש "פלגא דגופא"כלומר:חצי אדם ואף על-פי שזיווגו של אדם קשה כקריעת ים סוף על כל אדם צריך לעשות את ההשתדלות כדי להגיע לשלמות וזה מתבטא בראש ובראשונה באהבה שהיא שורש החיבור כי הקב"ה הוא שותף מלא ביצירת החיבור הנקרא "אהבה" בין בני הזוג.
כשיש אהבה בין שני בני הזוג אז יש גם שיתוף פעולה מלא,נתינה,אימון וכבוד הדדי דברים אלו התורמים לזוגיות וחיים טובים ובריאים יותר ולהמון אושר בין בני הזוג.
ממש בקצרה
שמי benshabbat בן 50 אני רווק ומתגורר ב- חיפה. אני מחפש קשר למטרת נישואין, מע' יחסים. ההשכלה שלי היא הנדסאי, תחום העיסוק שלי הוא חשמלאות ומצבי הכלכלי ממוצע. המוצא שלי ספרדי, השקפותי הפוליטיות נוטות לאין דעה. אני יהודי מסורתי. אני דובר אנגלית, עברית, המזל שלי הוא בתולה. חיית המחמד שלי היא : אין לי. אני לא מעשן ואני לא שותה אלכוהול.
התחברתי לאתר לאחרונה לפני יותר מחודש. עדכנתי את הפרופיל לפני יותר מחדשיים.
מראה חיצוני
אני נראה טוב מאוד ומבנה הגוף שלי רזה. שיערי קצר בצבע שטני ועיני חומות. הגובה שלי: 183 ס"מ.
אני מחפש
נשים בגילאים : 50 עד: 59
מאיזור : כולם
מצב משפחתי : רווקה, גרושה
קשר מסוג : מע' יחסים, נישואין
הרגלי עישון : בכלל לא
הרגלי שתיה : לא שותה
זיקה לדת : חילוני, מסורתי
תמונות : בעלי תמונה בלבד
אני מספר על עצמי ש...
אני בחור בעל לב הזהב,אמין,משכיל,אחראי,רציני,רגוע ומתחשב,בחור עתיר הישגים שאפתן המחפש להגיע לטוב ביותר,יודע מה הוא רוצה מעצמו,יודע מה מגיע לו ומה לא,איש שיחה עם ראש על הכתפיים שיודע להקשיב,לכבד ולפרגן.
במהלך חיי סיימתי בהצטיינות תואר הנדסאי חשמל וכיום אני עוסק בתחום זה ומתכוון להמשיך לתואר ראשון B.S.C מהנדס חשמל זרם חזק במידה ואני אתאים למרות גילי המתקדם.
כמו-כן סיימתי בהצטיינות יתרה מכינה קדם אקדמית לבני 30+ במכללה האקדמית גליל מערבי ובמהלך שירותי הצבאי במילואים הועלתי לדרגת רס"ר.
אני אוהב את הבילוי הביתי ואת הבילויים במקומות השקטים והרומנטיים ולפעמים אני מבלה גם בקניונים.
אני חובב כלי עבודה ידניים,אני נהנה מעבודות חשמל,ממוזיקה ישראלית,מסרטים וסדרות מצליחים,מגלישה באינטרנט,מקריאת ספרים במגוון נושאים ביהדות,
מתמטיקה,פיזיקה ומקצועות החשמל והאלקטרוניקה תחומים שבהם שאני לומד ועוסק.
בילויים ותחביבים
אני אוהב לבלות ב : ערב בבית, קניונים
התחביבים שלי הם : הליכה ברגל, מוסיקה, מחשבים, קריאת ספרים
מוסיקה ואוכל
מוזיקה מועדפת : ים תיכונית, ישראלית, פופ, שירים ישנים
מאכלים אהובים : יהודי, כשר
רוצה לפגוש
אני מחפש בחורה לקשר למטרה רצינית שתוביל לזוגיות בריאה, טובה ויציבה לטווח ארוך בלי משחקים ובלי סטוצים, קשר שיוביל לנישואין וכמובן להביא ילדים לעולם כי אני מאוד אוהב ילדים, בחורה שתהיה כמוני ותקבל אותי כמו שאני ללא הבדל לפי מוצא, עיסוק מקצועי, מעמד כלכלי ומקום מגורים ושיהיה לי נעים בחברתה.
חשוב לי שבת הזוג שלי תהיה רצינית, סבלנית, רגועה ומתחשבת, שיהיה לה אוזן קשבת כך שאוכל לחלוק איתה את חיי במה שאני מרגיש ואני אדע בוודאות שהיא שלי לתמיד ולא של אף אדם אחר. אם מתאים לך ללכת לים יחפים ואת נהנית לנסוע לנופש רומנטי-כנראה שנסתדר טוב.