נפגשים הכרויות בחינם
 • חדש ! לוח מודעות לשותפים לטיולים בארץ ובחו"ל לפרטים לחצו כאן • תוקנה הבעיה עם המיילים לתמיכה - גלישה מהנה!
לילה טוב !
29 מרץ | 00:16
אורח [ התחבר/י ]
154 מחוברים
0 בחדר השיחה 
102 גברים, 52 נשים

storm73

פרופיל מאומת

גבר, בן 50, גרוש
קרית ביאליק, ישראל (283650)

עזרהעזרה
התמונות שלי
לגולש זה יש 2 תמונות באתר, אולם הוא איננו מאפשר לגולשים שאינם מחוברים לאתר לצפות בהן. כדי לראות את התמונות יש להתחבר לאתר
מערכת יחסים בעיני היא
הדדית, מאוזנת, שבה יש הבנה שצרכיי לא חשובים יותר מצרכיו של בן הזוג שלי. זוגיות שיש בה חברות, פירגון התחשבות ואהבה ללא תנאים.
ממש בקצרה
שמי storm73 בן 50 אני גרוש ומתגורר ב- קרית ביאליק. אני מחפש קשר למטרת חברות, נישואין, בילוי, טיול, שיחה, מע' יחסים, הורות משותפת. יש לי 2 ילדים שלא גרים איתי, ההשכלה שלי היא תואר שני, תחום העיסוק שלי הוא היי-טק ומצבי הכלכלי ממוצע. המוצא שלי מעורב, השקפותי הפוליטיות נוטות למרכז. אני יהודי חילוני. אני דובר אנגלית, המזל שלי הוא אריה. חיות המחמד שלי הן : כלב, תוכי. אני לא מעשן ואני שותה אלכוהול בארועים.
מראה חיצוני
אני נראה טוב מאוד ומבנה הגוף שלי חטוב. שיערי חלק בצבע חום ועיני חומות. הגובה שלי: 175 ס"מ.
אני מחפש
נשים בגילאים : 45 עד: 60
בטווח : 70 ק"מ מקרית ביאליק, ישראל
בגובה : 140 עד 170 ס"מ
אני מספר על עצמי ש...
אינני רוצה "לחיות את הרגע", אינני רוצה לומר "החיים קצרים אז בואי נהנה מהם", אלו יעודדו נהנתנות ושטחיות. ריגוש איננו הדבר היחיד ואיננו החיים האמיתיים, אפשר לשלבו, אך הוא בוודאי לא העיקר. הייתי רוצה לחבר בין סיבה לתוצאה, להבין שכל דבר שנעשה בעבר ובהווה הוא שיקבע מי נהיה בעתיד. זהו הרצף הבלתי נמנע של כל דבר בטבע.

לכל דבר שאנו עושים או אומרים יש תוצאה, השלכה על העתיד.
אני בוחר לבנות עכשיו את העתיד שלי, הפעם אני מרגיש שיש לי את הכלים ואני בשל לעשות זאת נכון. אני חושב שזה יהיה מסע מרתק. האם תרצי להצטרף אלי?

"אני דופק בדלת ואת מזנקת עליי מאיזו פינה של הבית, מועכת אותי בחיבוקים ונשיקות ואז אני אומר לך בפעם האלף שאני חולה עלייך ואיך את הדבר הכי טוב שקרה לי בחיים. זה אנחנו. אמבטיה, סרט, חיבוק. ככה אני רוצה."
בילויים ותחביבים
אני אוהב לבלות ב : בתי קפה, מסיבות, מסעדות, ערב בבית, פאבים, קולנוע
התחביבים שלי הם : הליכה ברגל, טיולים, מוסיקה, סוסים, ספורט
מוסיקה ואוכל
מוזיקה מועדפת : אלטרנטיבית, אתנית, ישראלית, רוק
מאכלים אהובים : הודי, יפני, סיני, צמחוני
רוצה לפגוש
מחפש אותך שאוהבת את החיים, שיודעת לראות את הצד היפה שלהם, שמחייכת המון, שצוחקת, שיודעת להעניק, חמה ואוהבת, אינטיליגנטית רחבת אופקים וחכמה. שלצידה אוכל להיות מי שאני.