נפגשים הכרויות בחינם
 • חדש ! לוח מודעות לשותפים לטיולים בארץ ובחו"ל לפרטים לחצו כאן • תוקנה הבעיה עם המיילים לתמיכה - גלישה מהנה!
ערב טוב !
19 אפר | 18:27
אורח [ התחבר/י ]
170 מחוברים
1 בחדר השיחה 
112 גברים, 58 נשים

סימה

אישה, בת 39, רווקה
אשדוד, ישראל (353214)

עזרהעזרה
התמונות שלי
לגולשת זו יש 5 תמונות באתר, אולם היא איננה מאפשרת לגולשים שאינם מחוברים לאתר לצפות בהן. כדי לראות את התמונות יש להתחבר לאתר
מערכת יחסים בעיני היא
הדבר הראשון שחושבים עליו בבוקר עם חיוך והאחרון לפני שנרדמים. מישהו בעולם שניתן לסמוך עליו ב-100% שתמיד יהיה שם בשבילך. כנות, יכולת לחלוק ולשתף, תקשורת מפותחת גם בנושאים עמוקים, תמיכה הדדית.
ממש בקצרה
שמי סימה בת 39 אני רווקה ומתגוררת ב- אשדוד. אני מחפשת קשר למטרת נישואין. ההשכלה שלי היא תואר שני, תחום העיסוק שלי הוא אחר ומצבי הכלכלי ממוצע. המוצא שלי ספרדי, השקפותי הפוליטיות נוטות למרכז. אני יהודיה דתיה. אני דוברת אנגלית, עברית, המזל שלי הוא מאזניים. חיית המחמד שלי היא : אין לי. אני לא מעשנת ואני לא שותה אלכוהול.
מראה חיצוני
אני נראית טוב ומבנה הגוף שלי רזה. שיערי גלי בצבע חום ועיני חומות. הגובה שלי: 171 ס"מ.
אני מחפשת
גברים בגילאים : 27 עד: 41
בטווח : 200 ק"מ מאשדוד, ישראל
מצב משפחתי : רווק
בגובה : 170 עד 190 ס"מ
אני מספרת על עצמי ש...
רגישה, טובת לב ואחראית. יושר, כנות ואמפתיה חשובים לי. רציונלית ושקולה בחיי אך אמוציונלית בדברים שבלב. רצינית אבל בפנים קצת ילדה שאמת, עומק וחוש הומור קליל משמחים אותה. מעדיפה שגרה ופרטיות (ולא מקומות הומים) אך גם לנסות דברים חדשים. אדם ביתי שמחפש לב רחב ולא מייחס חשיבות לכסף ומעמד.
טיפוס טוטאלי שמאמין שאהבה אמיתית נותנת טעם לחיים. רגישה לכל ספקטרום התחושות, גבהים של אושר ותהומות של כאב. מסוגלת לכעוס ומיד אח"כ לסלוח, לצחוק ולאהוב.
מחוברת למדינה ולמסורת ומעורה במתרחש. קשר שיוביל לנישואין עם אדם שאהבה, משפחה וילדים הם שאיפת חייו. בוגרת תואר ראשון ושני בביולוגיה מאב"ג. לא עובדת לאחרונה אז מניחה שלמי שמחפש אשת קריירה זה לא הכיוון.
בילויים שקטים, סרטים, מסעדות, טיולים, ספר או סדרה עד הבוקר. ים, נוף יפה, שיחת נפש עם אדם אהוב. כאב ואתגרים הם חלק מחיי אך גם להנות מקומדיה קלילה או אקסטרים
בילויים ותחביבים
אני אוהבת לבלות ב : בתי קפה, הופעות חיות, מסעדות, סטנד אפ, ערב בבית, קולנוע
התחביבים שלי הם : טיולים, קריאת ספרים
מוסיקה ואוכל
מוזיקה מועדפת : ישראלית
מאכלים אהובים : כשר
רוצה לפגוש
רגיש לעצמו ולסביבתו, טוב לב, חכם ואחראי. שאם יתקל ברחוב במחזה עצוב יעשה כל שביכולתו לסייע. לא חייב להיות אסרטיבי אך שידע לעמוד על שלו בדברים מהותיים.
שערכים, זוגיות ומשפחה בשבילו במקום הראשון, ששואף להיות בעל ואב מעורב ושיוויוני (לא כזה ש"עוזר" לאשתו) ולא "וורקוהוליק" שהקריירה אצלו מעל הכל. שיקשיב ויתמוך גם ברגעים קשים. החבר הכי טוב, שנוכל לדבר על הכל. רציני אך יודע לבלות ולצחוק. שרוצה לאהוב ולהיות נאהב באמת.
חושב על השלכות מעשיו אך לא כבד מידי. שחילוקי דעות לא מפחידים אותו ולא פוגעים ברגשותיו. רצוי קצב חיים איטי (לא עסוק באלף דברים או בבילויים ללא סוף). שידע להתמודד עם קשיים ואתגרים ברגישות ובעוצמה פנימית. שבעיניו אהיה מושכת גם בטרנינג ובלי איפור.
מעדיפה דתי לייט/מסורתי או מישהו שמוכן לכבד. קשר רציני בלבד למטרת נישואין.