נפגשים הכרויות בחינם
 • חדש ! לוח מודעות לשותפים לטיולים בארץ ובחו"ל לפרטים לחצו כאן • תוקנה הבעיה עם המיילים לתמיכה - גלישה מהנה!
פסח שמח !
26 אפר | 00:28
אורח [ התחבר/י ]
124 מחוברים
0 בחדר השיחה 
88 גברים, 36 נשים

אלכס 10

גבר, בן 71, גרוש
נוף הגליל, ישראל (64940)

עזרהעזרה
התמונות שלי
תמונה ראשית
4.4
5 גולשים
4.4
5 גולשים
3
3 גולשים
4.2
5 גולשים
2
4 גולשים
מערכת יחסים בעיני היא
הרבה הרבה סבלנות , התחשבות ברצונו של בן/בת הזוג וכמובן לעשות זאת עם הרבה סימפטיה ובטבעיות , שבני הזוג יהיו אורגינליים כמו שהם, לתת ספייס אחד לשני, לתת מרחב אחד לשני, ולפי דעתי זה הבסיס לזוגיות האידיאלית.
ממש בקצרה
שמי אלכס 10 בן 71 אני גרוש ומתגורר ב- נוף הגליל. אני מחפש קשר למטרת חברות, נישואין, בילוי, טיול, לא מחייב, שיחה, מע' יחסים. יש לי ילד אחד, ההשכלה שלי היא אחר, תחום העיסוק שלי הוא מכונאות ומצבי הכלכלי אחר. המוצא שלי אשכנזי, השקפותי הפוליטיות נוטות לימין. אני יהודי מסורתי. אני דובר איטלקית, אנגלית, יידיש, עברית, פולנית, רומנית, רוסית, המזל שלי הוא קשת. חיית המחמד שלי היא : אין לי. אני מעשן בקביעות ואני לא שותה אלכוהול.
התחברתי לאתר לאחרונה לפני יותר מחדשיים. עדכנתי את הפרופיל לפני יותר מחדשיים.
מראה חיצוני
אני נראה טוב מאוד ומבנה הגוף שלי רזה. שיערי חלק בצבע חום ועיני כחולות. הגובה שלי: 170 ס"מ.
אני מחפש
נשים בגילאים : 40 עד: 54
בטווח : 500 ק"מ מנוף הגליל, ישראל
מצב משפחתי : רווקה, גרושה, אלמנה
בגובה : 150 עד 170 ס"מ
הרגלי שתיה : לא שותה
תמונות : בעלי תמונה בלבד
אני מספר על עצמי ש...
אדם אופטימי מטבעי, אוהב אמת ויושרה. נהנה לשוחח עים אנשים- על כל נושא- כמעט. אוהב מאד מוסיקה בעיקר שירים של פעם , אוהב סרטים דוקומנטריים , צופה בנשיונל ג'אוגרפיק, אוהב פילוסופיה , אוהב להקשיב לאדם שאני משוחח עמו לפרטי פרטים. עבדתי כקצין מכונאות 7 שנים והייתי ימאי. ביקרתי בארצות רבות כמו צפון אירופה , ארצות הים השחור , ארצות סקנדינביה, ארצות הברית וכו' , אוהב לשבת במסעדה על כוס קפה, אוהב לבלות באוירה אינטימית במקום שקט ושליו ולשמוע מוזיקה נעימה ורומנטית כמו פרנק סינטרה למשל ודין מרטין, מוסיקה משנות ה60, ושהזמן יחלוף בכיף .
בילויים ותחביבים
אני אוהב לבלות ב : בתי קפה, מוזיאונים, מסיבות, מסעדות, סטנד אפ, ערב בבית, פאבים, קולנוע, קונצרטים/אופרה, קניונים, תיאטרון
התחביבים שלי הם : בישול, טיולים, מוסיקה, מחשבים, קניות, קריאת ספרים
מוסיקה ואוכל
מוזיקה מועדפת : ישראלית, להקות צבאיות, לטינית, שירים ישנים
מאכלים אהובים : איטלקי, כשר, מזרח ארופאי
רוצה לפגוש
קודם כל הקשבה, לא למהר להכיר אלא להקשיב, שתרצה לצאת לטייל ולשבת בבית קפה, אחת שאוהבת חברה וכמובן גם להתארח וגם לארח , שתאהב כל אדם באשר הוא אדם ולשאוף להכירו לעומק ולא להסתפק בשטחיות כי כך לא מכירים אדם אף פעם.