אין לי משפטי פתיחה או מוטו מפוצץ.
פרוד, נטול אגו וחארטות, ישיר וכנה.
נראה טוב וצעיר מכפי גילי ובהחלט טיפוס ביתי, אוהב חיבוקים ומגע (לא רק אינטימי), מחפש את השקט, חיוכים ואושר לצד ספונטניות נדירה ורא ... [ עוד ]
מעניין ש- 99% מהפונים שולחים לי את המשפט "ראיתי שהצצת לי בכרטיס....". ולא הצצתי.
מה יש לי לעשות עם בן אדם שלא משקיע אפילו בשלב של ההכרות?
אההה וגם - "נהנתי לקרוא אותך". ממה בדיוק נהנת?
בחורה נאה, נשית ואיכותית,נעימת מראה, אשת שיח מגובשת בדיעותייה בעלת גישה סבלנית וסובלנית כאחד רגישה לזולת ומעשית ..
אופטימיות היא שורש הכל !!
**למען ההגינות והגילוי הנאות קיים פרופיל נוסף שנפ ... [ עוד ]