רבים יגידו שקשה לתפוס אותי ללא חיוך .
בעיקר כי אני מאירת פנים, אופטימית ועם נפש צעירה .
אוהבת לחיות חיים רגועים וגם בצורה חווייתית ,עם קורטוב של שובבות.
בעלת רוח חיים תוססת, אוהבת את החיים, רגישה, אינטליגנטית, נאה מאוד, אסתטית, בעלת חוש הומור
ראש פילוסופי ובהתאם אשת שיחה. לא מתפשרת.נא לא לפנות ללא תמונה עדכנית!!!תודה!