נפגשים הכרויות בחינם
 • חדש ! לוח מודעות לשותפים לטיולים בארץ ובחו"ל לפרטים לחצו כאן • תוקנה הבעיה עם המיילים לתמיכה - גלישה מהנה!
בוקר טוב !
19 אפר | 09:07
אורח [ התחבר/י ]
106 מחוברים
1 בחדר השיחה 
75 גברים, 31 נשים

אילן

פרופיל מאומת

גבר, בן 64, גרוש
ראשון לציון, ישראל (357564)

עזרהעזרה
התמונות שלי
תמונה ראשית
5
2 גולשים
5.5
2 גולשים
7.5
2 גולשים
5.25
4 גולשים
8
2 גולשים
4.33
3 גולשים
מערכת יחסים בעיני היא
מכוון למערכת יחסים שיש בה קבלה הדדית, חמלה, תשוקה, שיח, תחומי עניין ובילוי משותפים. מערכת בה נטפח את ה well being של בת הזוג ושלי ושל המשותף המיוחד לנו שנבנה וניצור יחד ובקיצור ובסופו של יום יחד, להניח ראש, לשתף, לאהוב. ובקיצור לחייך, שנבחר אני בך ואת בי ויחד נבחר להתמודד על היחד מתוך נקודת המבט של אנחנו לפני האני.
ממש בקצרה
שמי אילן בן 64 אני גרוש ומתגורר ב- ראשון לציון. אני מחפש קשר למטרת מע' יחסים. יש לי 3 ילדים שלא גרים איתי, ההשכלה שלי היא תואר שני, תחום העיסוק שלי הוא הוראה / הדרכה ומצבי הכלכלי ממוצע. המוצא שלי ספרדי, השקפותי הפוליטיות נוטות לאחר. אני יהודי אחר. אני דובר אנגלית, עברית, ערבית, המזל שלי הוא דלי. חיית המחמד שלי היא : אין לי. אני לא מעשן ואני לא שותה אלכוהול.
התחברתי לאתר לאחרונה לפני יותר מחדשיים. עדכנתי את הפרופיל לפני יותר מחדשיים.
מראה חיצוני
אני נראה טוב ומבנה הגוף שלי רזה. שיערי קצר בצבע שחור ועיני חומות. הגובה שלי: 172 ס"מ.
אני מחפש
נשים בגילאים : 47 עד: 60
בטווח : 50 ק"מ מראשון לציון, ישראל
בגובה : 158 עד 170 ס"מ
מבנה גוף : אתלטי, חטוב, ממוצע, סקסי, רזה
השכלה : דוקטורט, מהנדס, תואר ראשון, תואר שני
הרגלי עישון : בכלל לא
הרגלי שתיה : לא שותה, בארועים
אני מספר על עצמי ש...
אוהב להקשיב, לטייל, לשתף, להתכרבל, לבהות בים ולשמוע את רחש הגלים. אפשר לראות אותי שמח, מסתקרן, שר, רוקד, מתרגש וגם כואב לפעמים, עם תשוקה והתלהבות בעשיה. כיום מלמד בבית ספר לחינוך מיוחד וגם מלמד כתיבה והפעלת חידות חדרי בריחה לבתי ספר וימי הולדת.השכלתי רב תחומית ומגוונת וכך גם יצא שעבדתי במגוון רב של תפקידים בתחום החינוך והשיקום ובתחומי עניין מגוונים. המשחק בתאטרון חובבים, נתן לי הנאה רבה ואפשרויות אין קץ לחוות ולהרגיש מצבים ודמויות. מחפש ומאמין בחיים של חברות, נתינה, שיתוף ואהבה נוכחת בהוויה ביתית חמה המקבלת את הייחודיות של כל אחד ואת היחד המשותף/המחבר הנרקם כל הזמן... ובסופו של יום לבחור ביחד, להניח ראש, לשתף, לאהוב ולחייך.
בילויים ותחביבים
אני אוהב לבלות ב : בתי קפה, הופעות חיות, מוזיאונים, מסיבות, מסעדות, סטנד אפ, ערב בבית, קולנוע, קונצרטים/אופרה, קניונים, תיאטרון
התחביבים שלי הם : בישול, זמרה, טיולים, יצירה, מוסיקה, ריקוד
מוסיקה ואוכל
מוזיקה מועדפת : אתנית, ים תיכונית, להקות צבאיות, קאנטרי, קלאסית, שירים ישנים
מאכלים אהובים : ברביקיו, דרום אמריקאי, סיני, ספרדי, צמחוני
רוצה לפגוש
שתהיה היא עצמה, חופשיה בביטוי עצמי מלא. שתחייך, תפרח ותהיה מאושרת בנוכחותי ואני בנוכחותה ובסופו של יום יחד, להניח ראש, לשתף, לאהוב. בת הזוג תהיה לי לחברת אמת, לשותפה בטוב ובפחות. יחד נחווה, תבחר בי ויחד ניצור את היחד המיוחד רק לנו ועליו נתמודד ונתעקש בחיוך וקבלה הדדית.