בחור רומנטי ורגיש עם ים של אהבה מעונין באשה רומנטית נחמדה שנמאס לה ממשחקים ומעוניינת בקשר לטווח ארוך אשמח לקבל פנייה ממך ......למה צריך 150 תווים כדי למלות את החסר מה בסך הכול אני מחפש אשה זה הכול הא ... [ עוד ]
מעניין ש- 99% מהפונים שולחים לי את המשפט "ראיתי שהצצת לי בכרטיס....". ולא הצצתי.
מה יש לי לעשות עם בן אדם שלא משקיע אפילו בשלב של ההכרות?
אההה וגם - "נהנתי לקרוא אותך". ממה בדיוק נהנת?
שלום לך :-))).(אני יליד: 5/5/1954)
אני אדם חם , אינטלגנטי , ישר, נאמן וערכי , בנאדם!
רגיש לסובבים אותי ,חבר נאמן, פי וליבי שווים.
אוהב את הנאות החיים הקטנות באשר הן :)
יודע וגם אוהב לצחוק .
אני ... [ עוד ]