אמפאטית, רכה... אך בעלת חוט שדרה, חשיבה עצמאית, רהוטה, תקשורת מילולית חשובה לי... לא אישה-ילדה ולא מחוברת לצד הגברי שבי (אפרופו גברים המחוברים לצד הנשי שלהם). כמהה עכשיו להעשרה זוגית הדדית...
גבר בן 50, 1.87מ' משרת בקבע בתחום כ"א ובוגר תואר ראשון במשאבי אנוש.
מעוניין להכיר אישה טובה שיודעת להעריך ורוצה גבר אמיתי.
בקיצור - שווה את המאמץ בהחלט, אבל משרד הבריאות קובע כי ההכרות איתי עלולה לג ... [ עוד ]
מעניין ש- 99% מהפונים שולחים לי את המשפט "ראיתי שהצצת לי בכרטיס....". ולא הצצתי.
מה יש לי לעשות עם בן אדם שלא משקיע אפילו בשלב של ההכרות?
אההה וגם - "נהנתי לקרוא אותך". ממה בדיוק נהנת?