שלום :)
אני בן 51,אוהב לחיות, לא רק לנשום ולאכול.
נאה, אחרים אומרים שגם פנימית. ואני מסכים.
גרוש, אב לשתי נשמות מקסימות: בת 13 , ובת 17.
מוזיקה שפת אם, הומור וצחוק- שפת אם שנייה.
מה אני מחפש?
ל ... [ עוד ]
אדם חרוץ בעל תחביבים.גינון.עבודות עץ.רגיש.אוהב ים. אוהב לחיות.יודע לחיות.אוהב לטייל בנופי הארץ היפה.מחבק מלטף.רואה את החיובי שבכל דבר. .אוהב מאוד שירה בציבור.מטייל לי להנאתי בבוקר בשפת הים .תעגוג אמית ... [ עוד ]