אישה יפה, משכילה, חזקה ודעתנית ועם זאת, חייכנית ומלאת שמחת חיים.
יודעת מה היא רוצה בחיים.
חמה ואוהבת , מאוד מעניקה ורוצה גם לקבל...
אשה טובה של משפחה ובית ויחד עם זאת אוהבת את החיים הטובים.
הכי חש ... [ עוד ]
מעניין ש- 99% מהפונים שולחים לי את המשפט "ראיתי שהצצת לי בכרטיס....". ולא הצצתי.
מה יש לי לעשות עם בן אדם שלא משקיע אפילו בשלב של ההכרות?
אההה וגם - "נהנתי לקרוא אותך". ממה בדיוק נהנת?