..אדם עם הרבה חוש הומור....אדם עם הרבה יתרונות וגם חסרונות {למי לא..} אדם חם ואיש שיחה מעניין בכל נושא..עדיין ביישן בלי ביטחון ל"התחיל".....אוהב "מגע" בכל סוג שהוא ומקווה שיהיה "דו סיטרי".חוזר לגור בק ... [ עוד ]
אני בן 63 נעים הליכות, משכיל, כנה, סבלני, רגיש לזולת ובעל לב רחב. מוצא הנאה בטיולים משותפים עם בת זוג. אוהב מוזיקה טובה ואוכל איכותי. את השאר אני משאיר לפגישה.