מעניין ש- 99% מהפונים שולחים לי את המשפט "ראיתי שהצצת לי בכרטיס....". ולא הצצתי.
מה יש לי לעשות עם בן אדם שלא משקיע אפילו בשלב של ההכרות?
אההה וגם - "נהנתי לקרוא אותך". ממה בדיוק נהנת?
גבר של בחורה אחת כנה נאמן רציני אכפתי יוזם ואחד שיודע לכבד ולהעריך לפרגן אוהב לבלות במיסעדות בתי קפה ים טיולים סרטים מוסיקה אקסטרים ( גבר של בחורה אחת)
אישה בכל מובן המילה,... בחורה בעלת לב רחב שממתין למישהו מיוחד.. חיובית, , חברותית, מלא שמחת חיים, , . מאמינה שחיוך מוסיף המון..
ישרה .. נראית טוב וצעירה לגילי, מטופחת, אינטליגנטית, אוהבת לבלות ... [ עוד ]
אם בא לך להכיר גבר של ג'ינס וטי שירטס,שעובד בעבודה של גברים בקיבוץ (אבל לא קיבוצניק),גבר שבא הביתה לא כדי למצוא אישה שתבשל ותנקה אלא שתהיה עסוקה בענייניה, שנוכל לחיות יחדיו בכיף ולאהוב אלף אהבות קטנות ... [ עוד ]