שלום :)
אני בן 51,אוהב לחיות, לא רק לנשום ולאכול.
נאה, אחרים אומרים שגם פנימית. ואני מסכים.
גרוש, אב לשתי נשמות מקסימות: בת 13 , ובת 17.
מוזיקה שפת אם, הומור וצחוק- שפת אם שנייה.
מה אני מחפש?
ל ... [ עוד ]
קטנה ומלאת תאווה לחיים.גרה בקיבוץ באזור כפר תבור. משוגעת על ריקודי שנות ה60-70 , אך גם ריקודי עם ,רוקדת בלהקה אזורית.אוהבת לטפח את הגינה,ספר טוב הצגות, סרטים הליכה,טיולים בארץ ובעולם, רוצה מאד קשר רצי ... [ עוד ]
..אדם עם הרבה חוש הומור....אדם עם הרבה יתרונות וגם חסרונות {למי לא..} אדם חם ואיש שיחה מעניין בכל נושא..עדיין ביישן בלי ביטחון ל"התחיל".....אוהב "מגע" בכל סוג שהוא ומקווה שיהיה "דו סיטרי".חוזר לגור בק ... [ עוד ]