צוחקת לעולם אך רצינית כשצריך.
רכה אך מגובשת ויודעת מה אני מחפשת.
שומרת על כושר וגם על יושר.
נהנית מספורט, סרטים ותיאטרון, שירה וטיולים, מפגש עם חברים
והכל במינון הנכון והמתאים.
אחלא. התמונות עדכניות. מחפש מה שטוב. ישיר, מידתי ומהותי, חייכן. אוכל את החיים בנחת. (שלווה פנימית).
אוהב לשיר ולנגן ואשמח לעשות את עם מישהי שמחוברת לנגינה
מעניין ש- 99% מהפונים שולחים לי את המשפט "ראיתי שהצצת לי בכרטיס....". ולא הצצתי.
מה יש לי לעשות עם בן אדם שלא משקיע אפילו בשלב של ההכרות?
אההה וגם - "נהנתי לקרוא אותך". ממה בדיוק נהנת?