רוצה אותך,לקשר איכותי,שיתחיל ללא הגדרות,ולאחר מכן ימים יגידו,לשיחות מעניינות,בתי קפה,שתדע להיות חבר טוב לילדיי,ולי כבן זוג,הגבר האידאלי שלי הוא חסון,גבוה,ונעים שיחה,שיצחיק אותי,שארצה לחזור הבייתה מהר, ... [ עוד ]
שלום לך :-))).(אני יליד: 5/5/1954)
אני אדם חם , אינטלגנטי , ישר, נאמן וערכי , בנאדם!
רגיש לסובבים אותי ,חבר נאמן, פי וליבי שווים.
אוהב את הנאות החיים הקטנות באשר הן :)
יודע וגם אוהב לצחוק .
אני ... [ עוד ]
נסעתי ליפן כדי לראות את פריחת הדובדבן בוורוד, וחזרתי עם תמונות של שלג לבן. ככה זה כנראה אצלי . אני מתכננים תוכניות,ואני מוצאת את היופי בתוך הבלתי צפוי. אני חיה בנקודת המפגש שבין השכל לרגש: מצד אחד מאו ... [ עוד ]