שלום לך :-))).(אני יליד: 5/5/1954)
אני אדם חם , אינטלגנטי , ישר, נאמן וערכי , בנאדם!
רגיש לסובבים אותי ,חבר נאמן, פי וליבי שווים.
אוהב את הנאות החיים הקטנות באשר הן :)
יודע וגם אוהב לצחוק .
אני ... [ עוד ]
אני חולם בצבע אבל אוהב גם סרטים בשחור ולבן. אוהב בעלי חיים גם (אבל לא רק) אם הם מוגשים על צלחת במידת הצליה הנכונה. מבין שצריך לאכול ירקות אבל חושב שהסלט הטוב ביוותר מוגש בפיתה עם חומוס, טחינה ושווארמה ... [ עוד ]