נסעתי ליפן כדי לראות את פריחת הדובדבן בוורוד, וחזרתי עם תמונות של שלג לבן. ככה זה כנראה אצלי . אני מתכננים תוכניות,ואני מוצאת את היופי בתוך הבלתי צפוי. אני חיה בנקודת המפגש שבין השכל לרגש: מצד אחד מאו ... [ עוד ]
אני אישה נאה ועצמאית
אוהבת את היחד אך גם את המרחב. עם שמחת חיים ,מאמינה הזוגיות,אוהבת ומפנקת
נמצאת בתקופה יפה בחיי. זה הזמן לחיות וליהנות ועם בן זוג מתאים יהיה מושלם לצאת למסע.
עוסקת בהדרכה אומנות ... [ עוד ]