הכי פשוטה והכי מורכבת...
ילדת טבע, אשה של עומק מתובל גם ברוח שטות.
צבעונית ומרובדת... אדם של מילים אך גם מוקירה שתיקה.
מרגשים אותי מרחבים פתוחים של טבע וצלילים מרחיבים לי את הלב.
מחוברת לרוח הגדול ... [ עוד ]
רבים יגידו שקשה לתפוס אותי ללא חיוך .
בעיקר כי אני מאירת פנים, אופטימית ועם נפש צעירה .
אוהבת לחיות חיים רגועים וגם בצורה חווייתית ,עם קורטוב של שובבות.
נסעתי ליפן כדי לראות את פריחת הדובדבן בוורוד, וחזרתי עם תמונות של שלג לבן. ככה זה כנראה אצלי . אני מתכננים תוכניות,ואני מוצאת את היופי בתוך הבלתי צפוי. אני חיה בנקודת המפגש שבין השכל לרגש: מצד אחד מאו ... [ עוד ]