נפגשים הכרויות בחינם
 • חדש ! לוח מודעות לשותפים לטיולים בארץ ובחו"ל לפרטים לחצו כאן • תוקנה הבעיה עם המיילים לתמיכה - גלישה מהנה!
פסח שמח !
26 אפר | 17:10
אורח [ התחבר/י ]
178 מחוברים
1 בחדר השיחה 
121 גברים, 57 נשים

daniel14241

אישה, בת 49, רווקה
חולון, ישראל (141119)

עזרהעזרה
התמונות שלי
לגולשת זו יש 2 תמונות באתר, אולם היא איננה מאפשרת לגולשים שאינם מחוברים לאתר לצפות בהן. כדי לראות את התמונות יש להתחבר לאתר
מערכת יחסים בעיני היא
משיכה פיזית ואינטלקטואלית, געגוע, רצון להיות יחד, לשמוע ולהרגיש, לשתף ולחלוק, כבוד והערכה, תקשורת מצוינת, רגישות, התחשבות, כשהוא נמצא בראש סדר העדיפויות שלי ואני בשלו, כשמרגישים שנמצא סוף-סוף אותו אדם שדומה לנו, חושב הרבה פעמים כמונו ומבין אותנו בלי צורך במילים.
אינני נמנית עם חובבי המסנג'ר. ובמילים אחרות: פנייה אישית (רק לא משפטים מוכנים/נשיקות) ואטרקטיבית מכרטיס מבטיח תיענה בתגובה.
ממש בקצרה
שמי daniel14241 בת 49 אני רווקה ומתגוררת ב- חולון. אני מחפשת קשר למטרת חברות, בילוי, מע' יחסים. ההשכלה שלי היא תואר שני, תחום העיסוק שלי הוא אחר ומצבי הכלכלי ממוצע. המוצא שלי ספרדי, השקפותי הפוליטיות נוטות למרכז. אני יהודיה חילונית. אני דוברת אנגלית, עברית, צרפתית, המזל שלי הוא דגים. חיית המחמד שלי היא : אין לי. אני לא מעשנת ואני שותה אלכוהול לפעמים.
מראה חיצוני
אני נראית טוב מאוד ומבנה הגוף שלי רזה. שיערי חלק בצבע חום ועיני חומות. הגובה שלי: 163 ס"מ.
אני מחפשת
גברים בגילאים : 35 עד: 48
מאיזור : כולם
מצב משפחתי : רווק, גרוש, אלמן
קשר מסוג : בילוי, חברות, מע' יחסים, נישואין
בגובה : 180 עד 190 ס"מ
מבנה גוף : אתלטי, חטוב, ממוצע, רזה
השכלה : דוקטורט, תואר ראשון, תואר שני
הרגלי עישון : בכלל לא
זיקה לדת : חילוני, אתאיסט
אני מספרת על עצמי ש...
בתור לא סטנדרטית בעצמי, מחפשת מישהו שונה ומיוחד. רצינית בדרך כלל, אבל לא מוכנה להתפשר על הומור (גם אם ציני). בחוץ: הליכות ארוכות (מלוות בהאזנה לפודקאסטים בשלל נושאים), קולנוע, אוכל טוב, מוזאונים, ואם אפשר גם חו"ל. בבית: לקרוא, ללמוד שפות, להקשיב לתוכניות היסטוריה ותרבות ברדיו, לבלות עם בן הזוג וגם לנוח ככה סתם לפעמים.
בילויים ותחביבים
אני אוהבת לבלות ב : בתי קפה, מוזיאונים, מסעדות, ערב בבית, קולנוע, קניונים, תיאטרון
התחביבים שלי הם : בישול, הליכה ברגל, מוסיקה, קניות, קריאת ספרים
מוסיקה ואוכל
מוזיקה מועדפת : פופ
מאכלים אהובים : הודי, צרפתי
רוצה לפגוש
מישהו שחושב קצת אחרת. שטוב לו בחייו ומרגיש שהם מלאים ומסופקים כפי שהם. שאוהב את עבודתו, עיסוקיו ותחביביו, שאינו רואה בנישואים ובילדים אמצעי להגשמה עצמית, שלא מחפש מישהי שתשלים אותו, אלא שותפה לחוויות חיוביות ככל שאפשר. שהמושג "פשרה" זר לו, כי זוגיות אינה כורח אלא בחירה. שהסיבה היחידה שיהיה עם מישהי היא כי יש לו עניין בה ומשיכה אליה, שמבין שיש טעם בקשר כל עוד התחושה הזאת היא הדדית. מאמינה שמגורים בנפרד הם גורם חיובי ומועיל לזוגיות. ובאופן מפורט עוד יותר: אדם כריזמטי וגברי, שילוב של זכר אלפא ואינטליגנציה רגשית גבוהה, משכיל, מעניין, שניתן ללמוד ממנו, אמין, בעל יכולת ביטוי מצוינת (קלישאות/ שגיאות בעברית זה ממש לא סקסי), שיודע לתקשר היטב, חילוני. מודה שאסתטיקה וגובה בהחלט משדרגים את העניין. **למען ההגינות וההדדיות מבקשת שפניות יעשו עם תמונה (אפשר גם פרטית) באתר, ללא בקשה לשליחה למייל האישי.