נפגשים הכרויות בחינם
 • חדש ! לוח מודעות לשותפים לטיולים בארץ ובחו"ל לפרטים לחצו כאן • תוקנה הבעיה עם המיילים לתמיכה - גלישה מהנה!
בוקר טוב !
19 מרץ | 07:08
אורח [ התחבר/י ]
95 מחוברים
0 בחדר השיחה 
60 גברים, 35 נשים

רמי

פרופיל מאומת

גבר, בן 56, גרוש
קרית מוצקין, ישראל (188006)

עזרהעזרה
התמונות שלי
תמונה ראשית
מערכת יחסים בעיני היא
מערכת יחסים היא כביש דו-סטרי-בקיצור אחת שאוכל להתעורר לצידה כל בוקר עם חיוך גדול לפחות עוד 50 שנה. אותך שתהייה לך היכולת להכיל את כל מה שיש לי להעניק!
ממש בקצרה
שמי רמי בן 56 אני גרוש ומתגורר ב- קרית מוצקין. אני מחפש קשר למטרת מע' יחסים. יש לי 3 ילדים שלא גרים איתי, ההשכלה שלי היא תואר שני, תחום העיסוק שלי הוא ניהול ומצבי הכלכלי מבוסס. המוצא שלי נולדתי בארץ, השקפותי הפוליטיות נוטות לאין דעה. אני יהודי חילוני. אני דובר אנגלית, עברית, המזל שלי הוא בתולה. חיית המחמד שלי היא : אין לי. אני לא מעשן ואני לא שותה אלכוהול.
מראה חיצוני
אני נראה טוב מאוד ומבנה הגוף שלי רזה. שיערי קצר בצבע שחור ועיני ירוקות. הגובה שלי: 185 ס"מ.
אני מחפש
נשים בגילאים : 41 עד: 64
בטווח : 75 ק"מ מקרית מוצקין, ישראל
אני מספר על עצמי ש...
חוש הומור הוא המוטו המוביל שלי,אהבה מסנוורת את עיניי ומטריפה את חושיי נולד לאהוב כך מכנים אותי מכריי,אב לשלושה ילדים מרהיבים ביופיים ושנונים בבינתם ,אוהב את ילדיי בטירוף, עובד בעבודה מדהימה מלאת סיפוק והנאה , מאד מאמין באהבה טוטאלי, לויאלי, חייב לנשום אותך 28 שעות ביממה אני מתעורר 4 שעות קודם!

בחור יצירתי שמנסה ללכת עם האמת עד הסוף, לא בכל מחיר, אבל אני בהחלט מוכן לשלם על משהו שגורם לי לאושר, מעולם לא עבדתי בעבודה שלא אהבתי, מעולם לא הוצאתי ציון טוב במקצוע שלא אהבתי, ואני משתדל להפיק מהתכונה הזאת את כל היתרונות שיש בה ולצמצם עד כמה שאפשר את החסרונות, ואני חייב לומר שאני עושה זאת בהצלחה מרובה.

אני לא מתכוון להצטנע במשהו אחד ,ומודע למה שקורה איתי, אני מאושר ואני רוצה להיות מאושר עוד יותר, ואני יודע שאני יכול לעשות אותך מאושרת.
בילויים ותחביבים
אני אוהב לבלות ב : בתי קפה, סטנד אפ, ערב בבית, קולנוע, תיאטרון
התחביבים שלי הם : הליכה ברגל, כתיבה, מוסיקה, ספורט, צילום, קניות, קריאת ספרים
מוסיקה ואוכל
מוזיקה מועדפת : ים תיכונית, ישראלית, לטינית, פופ
מאכלים אהובים : כשר
רוצה לפגוש
בחורה מקסימה, כזאת שיהיה לי כייף להבריז בצהריים מהעבודה ולקחת אותה איתי לים,נאה ומעניינת שאוכל לשבת איתה עם כוס יין, וכל מה שיעניין אותנו זה היא ואני, , שתדע לפרגן להצלחה אך גם לדאוג כשעצוב, שאפשר לשוחח איתה על הכל, בעלת בטחון עצמי, חברה אמיתית שיש לה הרבה אהבה לקבל ולתת, שרואה בהומור תנאי הכרחי להצלחה של קשר, המבינה כי מערכת יחסים היא כביש דו-סטרי-בקיצור אחת שאוכל להתעורר לצידה כל בוקר עם חיוך גדול לפחות עוד 50 שנה. אותך שתהייה לך היכולת להכיל את כל מה שיש לי להעניק!