נפגשים הכרויות בחינם
 • חדש ! לוח מודעות לשותפים לטיולים בארץ ובחו"ל לפרטים לחצו כאן • תוקנה הבעיה עם המיילים לתמיכה - גלישה מהנה!
חלומות פז !
29 מרץ | 04:29
אורח [ התחבר/י ]
32 מחוברים
0 בחדר השיחה 
24 גברים, 8 נשים
מצאתם אהבה בנפגשים ?
אם הכרתם באתר נפגשים ומצאתם אהבה, ספרו לנו !

אנו נשמח לפרסם את סיפור ההכרות שלכם כאן באתר, ואף לפנק אתכם בפרס שווה !

תרצו להישאר בעילום שם ?
כדי לשמור על הפרטיות שלהם, אנו נקבל גם סיפורי היכרות עם שמות בדויים וללא תמונות.
החתונה של אסתי ואמיר
אמיר
אמיר בן 38 גרוש, נכנס לאתר נפגשים בהמלצת חבר. זאת הייתה הפעם הראשונה שנכנס לאינטרנט בכדי להכיר.  הדייט הראשון היה ממש לא. כבר חשב שכנראה יש סיבה שלא האמין באינטרנט ושאין כמו פנים מול פנים. אבל הוא החליט לתת לזה עוד הזדמנות אחת. ומזל שכך כי הדייט השני מהאתר הייתה אסתי. שכבר בדייט הראשון ידע שזאת הבחורה בשבילו. אצל אסתי לעומת זאת, זה לא היה כזה פשוט.

אסתי
אסתי רווקה בת 35, שועלת אינטרנט קטנה, אז כבר היה לה כרטיס בכל אתר היכרויות אפשרי. אפשר לאמר שהיא כבר הייתה כבר די מיואשת מהמין הגברי. לא ממש האמינה שיגיע האחד. זה שמתאים כמו מכסה לסיר. אפילו שעבדה כמארגנת חתונות והייתה עדה לאין ספור סיפורי אהבה מרגשים, האמינה שבמקרה שלה- הסנדלר הולך יחף. אבל שהוא ממש האמינה שבגילה המופלג תמצא אהבה, לא הפסיקה לנסות !

הדייט הראשון
אחרי שיחה שנמשכה כמה ימים אסתי ואמיר קבעו בבית קפה ליד הבית של אסתי. אסתי הגיע לדייט בלי תחושה שונה, כמו שהגיע לכל דייט. כבר מזמן הפסיקה לחשוב שאולי זה הדייט שיכיר לה את בעלה. לא רצתה להתאכזב אז פשוט לא ציפתה. אמיר לעומת זאת התרגש. התרגש מאוד. כל כך התרגש שבקושי דיבר על עצמו. אסתי לא הפסיקה לקשקש. זאת הייתה הדרך שלה להוריד את המבוכה הראשונית. פשוט לא לסתום את הפה.

עוד דייט מבוזבז
אחרי הדייט אמיר ליווה את אסתי לאוטו. אסתי חשבה שזה נחמד מצדו אבל שהנה עוד דייט מבוזבז כי זה לא זה. היא לא הרגישה את הפרפרים האלה שכולם דיברו עליהם שצריך להרגיש. היא חשבה שהוא ביישן מידי. הוא לעומת זאת התלהב. אמיר לא הבין למה אסתי לא עונה להודעות הטקסט ששלח לה במהלך השבוע. אחרי מספר ימים הבין שכנראה אסתי לא מעוניינת. הוא כתב לה לאתר "נפגשים" שהיא ממש מצאה חן בעניו וחבל שהיא לא מעוניינת. שתזכור לא להתפשר ושיהיה לה בהצלחה.

ההזדמנות השניה
אסתי לא האמינה בבחורים שאחרי דייט מסמסים לבחורה במקום להתקשר. כשראתה את ההודעה של אמיר צחקה לעצמה. שהנה עוד גבר פחדן. היא מחקה את ההודעה מבלי אפילו לענות. בפגישה שהייתה לה עם זוג לקוחות שעמדו להתחתן והיה להם סיפור מרגש במיוחד בו אם לא הייתה ניתנת הזדמנות שנייה לא היו מתחתנים. החליטה אסתי לכתוב חזרה לאמיר מדוע לא ענתה לו שאולי כך כשיכיר את הבחורה הבאה לא יעשה את אותה טעות.

הדייט השני 
אסתי כתבה לאמיר שבד"כ כשבחורה מוצאת חן בעניו של בחור הוא מתקשר להזמין אותה לדייט נוסף ושלא שולח לה סמסים. ושחבל שהוא החליט על דעת עצמו שהיא לא מעוניינת. אמיר אהב את התשובה במיוחד כי גרמה לו לראות את ה"מרוקאיות" שיש באסתי. הוא התקשר והזמין אותה לדייט נוסף. אחרי מה שכתבה לו לא יכלה אסתי לסרב. הדייט השני היה בשביל אסתי הפתעה גדולה. אמיר נתן לה להכיר אותו. הפעם הוא דיבר על עצמו. היא הקשיבה (לשם שינוי). אהבה מה ששמעה. התרגשה ממנו. והחליטה ששווה לנסות ושכנראה יש כאן משהו.
החתונה של אסתי ואמיר

החתונה
אחרי חצי שנה אמיר הציע לאסתי נישואים. היא כמובן הסכימה. אסתי לא חשבה שתכיר משהו שכל כך מתאים לה. היא לא חשבה שהיא מסוגלת לאהוב כל כך.
תודות
אנו מודים לאתר נפגשים ורוצים למסור לכל הרווקים והרווקות שלא יאמרו נואש. שיתנו תמיד הזדמנות נוספת גם אם לא נראה להם ושלמרות שזוגיות מצריכה המון עבודה היא יכולה להיות טובה, מאושרת ומספקת.