נפגשים הכרויות בחינם
 • חדש ! לוח מודעות לשותפים לטיולים בארץ ובחו"ל לפרטים לחצו כאן • תוקנה הבעיה עם המיילים לתמיכה - גלישה מהנה!
ערב טוב !
29 מרץ | 18:29
אורח [ התחבר/י ]
179 מחוברים
0 בחדר השיחה 
120 גברים, 59 נשים
לכתיבת סיפור חדש
ראשי
שתף ב- FB
+1 Google
קוביית מידע
זכויות יוצרים
  • כל תוכן שיועלה על ידי הגולשים לאתר ההכרויות נפגשים הינו באחריות הגולש שהעלה אותו. למען הסר ספק, יש לכבד את כל הדינים החלים על זכויות יוצרים, לרבות ובפרט (אך לא רק) חוק זכויות היוצרים 1911 ולא לעשות שימוש בחומרים של יוצרים אחרים מבלי הסכמתם המפורשת.
  • מצאתם סיפור שאיננו מקורי, הוא מועתק, משוכפל ו/או שחלים עליו זכויות יוצרים ? אנא צרו איתנו קשר ונטפל בכך באופן מיידי !
פרנסיס ויליאם ביין
אגדות עם היו תמיד חלק חשוב מחיינו. האפשרות לנדוד למחוזות אחרים, בהם שוכן קסם חסר גבולות המשכיח את צרות היומיום ומשווה נופך של מסתוריות לחיינו קסמו לנו בני האדם. 

'חלקיק של הירח' הוא סיפור אגדה מופלא שרקח מחברו פרנסיס ויליאם ביין, פרופסור וסופר אנגלי שחי בהודו, זהו ספרו הראשון שסלל את הדרך לספרים קסומים ורבים לא פחות. לטענתו סיפורי האגדות הרבים שמאכלסים את הספר 'חלקיק של הירח' שרקח הינם תרגומים לסיפורים הודים ישנים שנכתבו בשפת סנסקריט.

הסיפור המרכזי בספר מתאר מלך רב יפה תואר ורב עוצמה שהיה מחונן בעושר רב, נתינים, חוכמה וכוח. אבל דבר אחד לא היה לו, הוא לא ידע אישה. למעשה הוא תיעב את כל הנשים שהיו בממלכה. לעומת זאת כל הנשים היו מוקסמות מיופיו הרב, וחיפשו את קרבתו אבל ליבו היה קשוח אליהן. כל בכירי הממלכה ידעו שהם בצרות מכיוון שאם אין אישה, גם לא יהיה יורש לממלכה. הם מטכסים עצה ומכריזים על פרס למי שיוכל לעזור להציל את המלך ולפתוח את ליבו. 

צייר אחד מגיע לממלכה ומצליח בתחבולה רבת עוצמה לגרום למלך להתאהב.....  בנסיכה שאיש מעולם לא הצליח לשאול אותה שאלה שהיא לא ידעה לענות עליה תשובה. הנסיכה יפה וחוכמתה רבה מאוד. גם לבושה הדור ומיוחד. מי שיצליח כצפוי במשימה יזכה בליבה של הנסיכה המדהימה.

מכאן מתחיל מסע ממושך של המלך ועוזרו הנאמן אל עבר ממלכתה של הנסיכה. עוזרו של המלך מספר עשרים סיפורי אגדה מיוחדים ויפים כשבתוכם חידה נסתרת וחכמה.

תיאורי האגדות שובי לב והם מוכיחים שעזה כמוות האהבה. סיפורי האגדה הנקשרים סביב הילת האהבה מחוכמים ויפים אחד אחד.
  
המיוחד בסיפור הינו ההילה שנקשרה סביב מחברו וסביב האגדות הרבות המאכלסות אותו. מסורת עתיקה של הודו עם מוטיבים מיוחדים ואותנטיים.

המתרגמת של הספר 'חלקיק של הירח' עטרה אופק מספרת את הסיפור המסתתר מאחוריו. לפני שנים רבות אישה מסתורית גבוהה ויפה מסרה לידה ספר קטן ואדום, שצולם במכונת צילום והיה כרוך ביד וסיפרה לה שמדובר באגדה הודית עתיקה ומופלאה שהיא ובעלה הביאו איתם מלונדון. היא ביקשה מעטרה אופק שתתרגם את הספר ונעלמה כמעט מיד. תהליך התרגום ארך  שנים רבות ולבסוף יצא לאור בצורתו המיוחדת והמקסימה כסיפור אהבה רוטט ומרגש, המכיל אגדות רבות וקסומות
נכתב על ידי דורית, אישה בת 53 מפתח תקווה, בתאריך 09/12/2014
(סיפור זה נצפה 3,401 פעמים)
לסיפור זה לא נכתבו תגובות     [ להוספת תגובה ]
סיפורים נוספים של דורית