מותר האדם מן הבהמה במעשה האהבים
הוא כי לא תעשה בי כחיה, ללא רגשות מוקדמים.
נכון כי ישנם אלה-היצרים החייתיים
של תאוות בשרים, ללא סייגים מוחיים,
ישנה התשוקה הפראית ללא מחשבה הגיונית
של מעשה ללא מחשבה יתרה
של חובת כיבוש בגוף המטרה.
*
אך גם מותר האדם להבדיל מן הבהמה
באותו מעשה של אהבה,
כי תבחר בקפידה את זו שתדבק לגופך,
זו שתחוש בעוצמת הלב, שתעשה אהבה איתך.
עצור רגע, התבונן שניה,
הבן שמעשה זה של ( לא "סקס", אלא אקט של אהבה )
הוא גם מעשה של רגש ומחשבה,
השלמה של קשר והבנה,
כחוט שני דק הקושר שניים נאמנה.
*
מעשה אהבים עבורי הוא מגע עור בעור ובשר חם
השתלחות כל החושים באופן חד ומוגזם,
חילופי נוזלים מאחד לשני-רוק זיעה ועוד גם,
ריחות, נגיעות, טעימות, טמטום מוחי
העברת זרמים מגוף לגוף,זה הדדי ולא אנוכי,
צריך להרגיש משהו כלפי מי שמולי,
ולפיכך הבחירה אמורה להיות באופן מחשבתי,
הן כי המעשה הוא אנושי ולא חייתי,
כשאני אבחר אותך, ואתה אותי.